1. Kvalitetom može i mora da se upravlja
Prvi korak u procesu upravljanja kvalitetom, jeste uočiti
eventualni problem i shvatiti da je moguće
kontrolisati ga.
2. Procesi su problem, a ne ljudi
Ako postooje problemi u vašem procesu, nećete ga rešiti
zapošljavanjem novih radnika niti ponavljanjem obuka. Poboljšajte proces i onda
obučite svoje zaposlene po novim procedurama.
3. Ne obraćajte pažnju na simptome, tražite rešenje
Ako sistemski ne rešavate osnovne probleme u procesu, nikada
nećete biti u stanju da u potpunosti dostignete svoe mogućnosti. Ako, na
primer, odeljenje Prodaje ne ispunjava plan, moguće je da je to zbog zastoja u
proizvodnji. Potrebno je suštinsko rešavanje problema.
4. Svaki zaposleni je odgovoran za kvalitet
Svi u kompaniji, od radnika na liniji pa do višeg menadžmenta,
moraju da shvate da imaju važnu ulogu u obezbeđivanju visokog nivoa kvaliteta u
svojim proizvodima i uslugama. Svako ima kupca je oduševila, a svi oni moraju
pojačati i preuzmu odgovornost za njih.
5. Kvalitet mora biti merljiv
Sistem upravljanja kvalitetom je efikasan samo kada možete da kvantifikuje
rezultate. Potrebno je da vidite kako se procesi sprovode i da li daju željene
efekte. To će vam pomoći da postavite buduće ciljeve i obezbedite da svako
odeljenje teži ka istom rezultatu.
6. Unapređenje kvaliteta mora biti kontinualno
Upravljanje kvalitetom nije nešto što se može uraditi jednom, a
zatim biti zaboravljeno. To nije jedna od "faza" u upravljanju koja
će se završiti nakon repavanja problema. Stvarna poboljšanja moraju često da
se dešavaju i stalno u cilju povećanja zadovoljstva kupaca i njihove lojalnosti.
7. Kvalitet je dugoročna investicija
Kod Upravljanja kvalitetom nima brzih rešenja. TKM je dugoročna
investicija, a dizajniran je tako da vam pomogne da ostvarite dugoročni uspeh. Pre
nego što počnete da tražite bilo koju vrstu softvera za upravljanje kvalitetom,
važno je da proverite da li ste u stanju da primeni osnovne principe u celoj
kompaniji.
No comments:
Post a Comment