Tržište probiotskih sastojaka, koje je sastavni deo
funkcionalnog tržišta sastojaka hrane, trenutno raste zbog sve veće
popularnosti kod potrošača funkcionalne hrane i pića sa probioticima. Starost,
stres, loša ishrana, samo su neki od razloga koji su odgovorni za bolesti varenja,
nadimanja, i smanjene otpornosti na infekcije. Potrošnja funkcionalne hrane
koji sadrže proizvode sa probioticima, pomaže da se ublaže takvi široko
rasprostranjeni problemi.
Procenjuje se da je tržište probiotika dostiglo vrednost od 33,19
milijardi dolara u 2015 godini a prema istim projekcijama tržište probiotskih sastojaka
treba da dostigne 46,55 milijardi dolara do 2020 godine. Predviđen rast je uslovljen
većom potražnjom potrošača za probiotiskim sastojcima u pekarskoj i industriji
konditorskih proizvoda, posebno u zemljama u razvoju kao što su Indija i Kina.
Markets and Markets je objavio Izveštaj koji sadrži studiju
marketinških i razvojnih strategija, zajedno sa proizvodnim portfoliom vodećih
kompanija kao što su CHR. Hansen Holding / S (Danska), Danone (Francuska),
Nestle S.A. (Švajcarska), Yakult Honsha Co Ltd (Japan), E. I. DuPont de Nemours
(SAD).
U izveštaju se mogu pronaći i kvalitativne i kvantitativne
analize tržišta probiotskih sastojaka, konkurentnost, kao i prioritetne razvojne
strategije ključnih igrača u ovoj oblasti.