Poslovna
inteligencija (Business Intelligence, BI) je aktivnost, alat ili proces koji omogućava preduzećima da
stvore jasnu sliku i da rukovodstvu pruži podršku prilikom odlučivanja određivanjem
ključnih indikatora performansi (KPI). Nivo uspeha svakog poslovnog poduhvata uglavnom
može da se meri ili kvantifikuje u nekom aspektu:
Korak 1: Izgraditi
ili definisati osnovnu poslovnu strategiju ili ciljeve
Korak 2 : Specificirajte
metriku napretka ( KPI ), i definišite pragove koje ukazuju na stepen uspeha .
Korak 3 : Meru
realizacije uzimajući protok vremena kao osnovu
Korak 4 :
Podesite taktiku i uračunajte korelativne promene kao metriku uspeha
Korak 5 :
Primenite lekcije naknadne definicije strategije
Uz to poslovna
inteligencija je mnogo više kulturni
fenomen, udaljavajući se od intuitivnih strateških izbora i približavajući se racionalanom
pristupu poslu.
No comments:
Post a Comment